Sunday, May 28, 2006

بی خیالی ... دو

شنبه: همین الان از آسمون باهام تماس گرفتن و گفتن: "قشنگ‌ترین و نازترین ستاره ی آسمان گم شده است.
نه‌ترس من تو را لو ندادم.

یک‌شنبه: انگشت شستت را بگذار روی بنداول انگشت سبابه‌ات. کف دست رو به بالا.
گذاشتی؟ سرکاری نیست آ، زود باش. حالا باید یک بند انگشت سبابه ات جلوی چشمت باشه.
میدونی؟ دلم برات این‌قدر شده.

دوشنبه: می‌دونی که فرق تو با توپ فوتبال چیه؟
اونو باید سعی کنی که گل‌اش کنی، ولی تو خودت گلی.

سه‌شنبه: دوستان خوب مثل ستاره ها هستند. حتا وقتی نمی‌بینیدشون خیالتون راحته که سرجاشون هستند.

چهارشنبه: مزیت های شیرمادر:
یک – قابل استفاده برای تمام سنین
دو – بسته بندی جذاب
سه – دسترسی آسان
چهار – یکی بخر دو تا ببر

پنج‌شنبه: بچه:پدر، در ماه عسل شما و مامان من کجا بودم؟
پدر: رفتنی پیش من و برگشتنی پیش مامان.

جمعه: دایره زندگی بسان مستطیلی است با سه ضلع، محبت و عشق

اس ام اس های رسیده به ما و قابل درج در وبلاق. می توانید ادامه دهید.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yek zelee mosalas kam nist?

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

injaro nemidonam bayad chikar
konam.

9:56 AM  

Post a Comment

<< Home